« WEBマガジン id | トップページ | ワークショップと学び1 まなびを学ぶ »

Designing Better Service Experiences

Designing Better Service Experiences from Continuum on Vimeo.

Continuum and the AIGA convened a group of top business leaders and innovators from a variety of backgrounds and industries, including Disney, Facebook and Zipcar, to discuss how designing a service experience with purpose can transform a company’s image and make people’s lives better.


様々なバックグラウンドのプロフェッショナルたちが語る「サービスデザイン」。

「よりよいサービス・エクスペリエンス(経験)をデザインする」...これは、情報デザインが、そして、経験デザイン領域が、ずっとテーマにして扱ってきたこと、得意とすることですね。(^^)


デザインコンサルタント会社:Continuum
Innovation Consulting | Design Innovation | Continuum

|

« WEBマガジン id | トップページ | ワークショップと学び1 まなびを学ぶ »

サービスデザイン」カテゴリの記事

情報デザイン」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)




トラックバック

この記事のトラックバックURL:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/18028/54615062

この記事へのトラックバック一覧です: Designing Better Service Experiences:

« WEBマガジン id | トップページ | ワークショップと学び1 まなびを学ぶ »